Shopping



Halloj.

Sitter här vid datan lite halvbesviken..
Idag kom ringarna och båda var förstora, fingerringen är jag tvungen att ha på långfingret
och den turkosa med elastisk ringstomme var också förstor så fick klippa upp banden och pärla om det
så ungefär en timme senare så passar ringen.

Annars har min dag varit okej, började klockan 6 imorses och det var hur mycket som helst att göra.
Igår var jag iallafall i Skövde med Cecilia, det var skoj!

Köpte:
Ett linne på H&M som är lika uringat baktill som i fram, tyvärr var det ett hål i det så mamma ska byta
till en annan imorgon när hon och pappa åker till lidköping.
Ett par svart jeans på Bikbok, fick med ett skärp på köpet, inte jätte fint men tack ändå! :)
Ett par svarta legging och när man köpte för över 300:- på Bikbok så fick man med ett armband.
Toffsar, eyeliner och hårspännen, lite bra-ha saker!


Från början såg armbandet ut som på första bilden så jag klippte bort det och blev nöjd!


Tyckte ändå fingerringen var värd 10 kronor, nu blir det som en vardagsring som alltid får sitta på!


Jättedålig bild men visar upp linnet på mig när jag har bytt.
Annars är det linnet, leggings, skärp, eyeliner och jeansen på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0