Fredag 16 April

Hej!

Skönt med helg, denna veckan har gått så fort, precis som jag vill.
Ikväll blir det nog en hemma kväll, ska föreslå
för mamma att vi ska äta klyftpotatis med fläskfilé och tzatsiki, beasås och guacomole.
Så smarrigt!

Min hund har blivit dum i huvudet, hon har börjat morra på småbarn?
Var ute med henne nyss och så kom det två små flickor som ville klappa
då börjar hon morra och bete sig kkonstigt, det gillar jag inte!

Kankse skriver mer ikväll, har föresten fattat varför mina gamla bilder
har försvunnit, så jag har fixat tillbaka dom i kategorin shopping.
Dom andra hoppar jag över!

                                                /JosephineLegendi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0