Fredag 2 April

Heeej !

Idag så tänkte jag och Rickard gå och fika på stan
så jag gjorde mig iordning för första gången på hela lovet, haha
sminka mig, platta håret och tog på mig vanliga kläder. alltså inte mys kläder

När vi väl kommer till stan så börjar det hagla!?
men de var inte långvarigt.
Eftersom det är långfredag idag med så hade allt stängt tidigare, vi var inte så smarta och tänkte på det.

Så det var bara att traska hem och köpa fika på Ica istället!

Det var ju ganska logiskt?

Fick ett roligt sms igår av ett nummer jag inte hade, så jag sökte på eniro
men känner ingen ola i Båstad men så här stod det:

Ola - Hörde precis på radion att det gick en naken påskkäriing med blommig hatt,
rullator med kvast, fjädrar och en systembolagspåse på motorvägen,  - Vill du att
jag ska hämta upp dig ? ;)

Jag - haha den var bra, vem är du? :)

Ola - Påskharen ;)

Jag - Från Mariestad? :)

Ola - Oj oj vad är detta? hag bor på hallvägen. Ola

Jag - Jag tror påskharen har fel nummer, Josephine Mariestad

Ola - Sorry, honsom var avsikteb har nog bytt nr. Glad Påsk!

                                                                                        / Josephine


Kommentarer
Postat av: nikela.blogg.se

Rolig dialog(:

2010-04-07 @ 10:52:26
URL: http://nikela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0