Lördag 17 April

God morgon, eller vad man ska säga när klockan är 1.

Jag vakna vid tio idag, tidigt för att vara mig, jag låg kvar
i sängen och kollade på tv, Lotta på bråkmakargatan, det var en film jag tyckte mycket
om när jag var liten, eller jag gilla de mesta astrid lindgren filmerna :)

Vid fem idag så ska jag till Sofia Ståhl och grilla med massa tjejkompisar, sen ska
vi vidare på party, kommer säkert bli roligt som vanligt! :)
Frågan är bara vad man ska ha på sig..
men det löser sig nog, kanske lägger in en ''outfit bild'' sen, egentligen
är inte outfit bilder min grej för jag klär mig så vanligt eller vad man ska säga
klär mig i sånt jag gillar och är skönt!

Halsbandet på bilden hänger nog med ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0