Lördag 3 April

Hej!

Vilket fint väder det är ute idag, man blir verkligen på bättre humör när det är sol.
På våran balkong blir det jätte varmt så vid elva gick jag ut och sola !
Så klart ville min hund sitta i knät och kika ut på alla människor. haha


Nyss hörde man pappa : Josephine och Rasmus, påskharen har vart här
sen efter det precis hör man mamma, nej vänta
Pappa : Oj han var inte klar!

Men sen fick vi leta efter äggen,  :)



Ikväll ska vi få gäster, så medans mina vänner är ute och partajar så får jag
vara hemma istället, men de funkar det med:)

/ Josephine

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; haha, tacktack. du med ;)

2010-04-03 @ 23:52:36
URL: http://jjusefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0