Måndag 12 April

Hej!
Klockan är 13.39 och jag har redan slutat :)
Hade bara två turism lektioner idag, den ena fick vi
skriva om delstater i Usa, jag har Oklahoma och New mexico.

På den andra lektionen så fick vi lov att gå ut och fotografera
till ett projekt som vi kommer ha användning för i årskurs 3.
Det är lite hemligt fortfarande så jag ska inte avslöja något.

Men nu är jag iallafall hemma och ska börja städa mitt stökiga rum!!
Ni kommer få se för och efter bilder på det, hoppas ni inte svimmar som
min mamma nästan gör. haha

Klockan 3 ska jag åka och träna så vi får se fall jag hinner bli klar till 3 :)

- Bilder på min header har jag tagit, och kan säga att jag är väldigt
nöjd över den. Tycker om att ta kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0