Måndag 19 April

Hejsan hoppsan!

Är ledig från skolan idag för vi har ett arbete som vi fick skriva
vart vi ville, då valde jag såklart att skriva det hemma ;)
Ska göra en presentation om Oklahoma och New Mexico
som vi ska redovisa för turismklassen i skolan.

Nu på morgonen har jag först åkt hem vid 8(sov hos Rickard)
sen fortsatte jag sova i min säng, när jag vaknade så gick jag ut
med Molly, och efter det har jag bara legat och solat!

Kommer ni ihåg när jag la upp en bild på en duschkräm som
luktade citron?
Mamma är så snäll så när hon var i Örebro med sina vänner
så köpte hon även Body lotion till mig med,
Hon kanske tycker jag luktar äckligt haha, nej men det var snällt
av henne :) Citron är ju min favort doft, speciellt Ajax Citron som man städar med..

Kommentarer
Postat av: julia

Jag har haft det där fast med jordgubbssmak :)

2010-04-19 @ 16:12:20
URL: http://smalltowngirls.devote.se
Postat av: Josephine Legendi

jaha, måste jag lukta på om jag ser en sån i jordgubb då :D

2010-04-19 @ 19:02:37
URL: http://legendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0