Panik, typ!

Har ett problem!!

Nästa vecka och fem veckort framåt så ska jag praktisera.
För ett tag sen var jag inne på Hotell Wictoria och frågade om praktikplats.
Jag fick det men hon ville att jag skulle tänka igenom det och ringa tillbaka.
Igår ringde jag och sa att jag ville ha de.
Men då var det en annan tjej som svarade för den jag prata sist med inte var
där just då, men hon tog mitt namn och nummer och sa att den andra
tjejen som har hand om det skulle ringa upp mig.

Det var igår vid fyra, nu är klockan snart halv sju och jag har inte fått något samtal???
Om dom inte har ringt imorgon får jag ringa tillbaka, men tänk om
det har blivit något fel så jag inte får det? då kommer jag få panik...

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0