Söndag 11 April

Hejsan

Fredag så skrev jag ett inlägg, men det krångla och allt försvann såklart, så jag orkade inte skriva om
Men iallafall, så åkte jag och mamma till Skövde efter skolan.
Varför hittar man inget speciellt när man har pengar, men tvärtom när man inte har pengar?
så typiskt..

Men kom hem med en tunika från Cubus, nätstrumpbyxor till utkastningen
från Åhléns och ett svart nagellack.

- Dålig bild men så får det va!

Senare på kvällen så åt jag med Mimmie på Grottan och senare upp till Nicolina för
lite förkrök.
Sen åkte vi till Ullevadstugan där Johanna hade sitt Party, trevligt trevlig!

- En bild på oss tjejor!

Lördag
Sov hos Rickard och åkte därifrån vid sex på kvällen
för jag, Mimmie, Ronja, Nicolina och Fanny kollade på bio klockan sju.
Remember me - mycket bra film! satt och lipa halv filmen, men det är inget ovanligt.. haha
Den är en film jag kan rekomendera plus att Robert Pattinsson som är huvundrollen är ju
grymt mycket snyggare än vad han är i Twilight !


/ Josephine

Kommentarer
Postat av: AB PW

du kan läsa om hela resan i det seanste inlägget. bli en lite lång kommentar (:

2010-04-11 @ 10:18:45
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0