Söndag 25 April

Har vart hos Ronja sen fyra idag, vi åt flöt-mat och kollade på film
Mr & Mrs Smith, självklart så somnade jag, vet inte hur jag lyckas?
sover hela natten och vaknar vid halv elva..
åkte hem vid 22.30 och cyklar som en tok för jag är mörkrädd
och det var kallt!

Hör att en bil åker precis bakom mig och börjar tuta!!
jag blir livrädd och kollar bak, så var det farbror blå.

Polisen- Vet du varför vi stannar?
Jag - för jag inte har lyse?
Polisen - precis, nu får du gå med cykeln hem..

Tur att jag inte fick böter iallfall, har inte tänkt på att jag inte har lyse
när min cykel blev snodd i julas så tog dom lamperna med.

Såg precis en gullig sak på facebook.

Pappa blev medlem i gruppen ''Vi som älskar våra barn mer än ALLT annat''


Imorgon är det sista måndagen vi är ''lediga'' men måste plugga hela dagen ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0