Tisdag 13 April

Hej !

Är så glad idag, finns två anledningar
1 - Det är så fint väder, man blir verkligen piggare när det är sol och lite varmt! :)
2 - Sett tre elefanter idag, hur ofta gör man det i Mariestad? jo när det är cirkus, gick en lång
promenad med Ronja förut och då gick vi förbi cirkusen ihopp om att jag skulle få se
någon elefant, och det fick jag! :D
elefant är nämligen mitt favorit djur, men jag tycker synd om djuren som måste vara på
cirkus varje dag, men men..

Vi gick en stund på stan med, och vi hitta varsin jätte söt klänning på Back To Denim
Hittade även en liten mindre väska på VeroModa, Har en ungefär likadan i svart som
jag är väldigt nöjd med så köpte en beige med.

Jag får ju inte glömma att vi tog en glass på hamnen med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0