Tisdag 20 April

Heeejsan!

Idag började jag skolan klockan 8, var så himla trött!
Efter första lektionen som är 1 timma och 40 minuter så åkte jag och
Mimmie hem till henne och gjorde mumsiga pannkakor, kan säga
att jag är en mästerkock på pannkakor just nu ;)! eller ej..
När vi kom tillbaka till skolan så hade vi svenska lektion.
Vi kollar på filmen tusen och en natt, som är helt ok!
Så klart så somnar jag och vaknar av att Mimmie knuffar på mig och
säger att jag snarkar. Haha..

Blir att lägga sig tidigt idag minsann!

Efter skolan så fikade jag med flickorna :)!

Har gjort en header till Sofia Ståhl, www.sofiastahl.blogg.se

Ronja Josephine Louise

Kommentarer
Postat av: Sofia Ståhl

SNYGG HEADER :D

2010-04-21 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0