Torsdag 22 April

Halloj

Tänkte att jag skriver ett inlägg samtidigt som jag kollar på TopModel,
då missar jag inte slutet ;)
Men kan tyvärr inte komma på vem som åkte ut igår.. får kolla google!

I helgen så var det meningen att vi skulle åka till Örebro för lite shopping
men pappa måste till Lidköping och köpa en ny lucka till husvagnen, för
smart som min pappa var så skotta han sönder den när det var så mycket snö..
Anledningen till att jag vill till Örebro hellre är för att jag vill in på butiken Monki.
Dom har så sjukt snygga linnen, annorlunda med uringning i ryggen.

Finns massa mer linnen i olika färger och modeller i ryggen!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Snyggt med urringning vid ryggen dock har ja aldrig vart så förtjust i monki men kan bero på att ja haft otur just när ja vart där :)

2010-04-22 @ 18:11:25
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0