Torsdag 8 April

Hej igen ! :)

Nu har jag ätit,badat, kollat tv och webb-tv!

På tv:n var det Sveriges värsta bilförare, tycker rent ut sagt att det är ett skit program!
hur kan dom ens fått körkort från första början?
På internett (webb-tv) kollade jag på Bella&Tyras show.
Dom var på Marabou fabriken och kolla hur det var och jobba där.
Kan nog vara mitt drömjobb!!

Tänk att få äta hur mycket choklad man vill, sedan rulla hem haha :)

Jakten efter jeanskjolen går åt skogen, jag kolla upp fall dom hade min storlek kvar i Skövde, men nepp..
Och dom ska inte få in den så man kan beställa heller.

Men en glad nyhet är iallafall att vi ska åka till Spanien med våran spanska kultur-klass!
inte för att vi har bokat eller så än, men vi har kollat upp hur vi ska tjäna pengar och så.

Imorgon är det Svenska uppsats i 3 timmar sen har vi fika. Efter det så slutar jag :)!
På kvällen blir det Party i Ullevadstugan för Johanna som fyllt 18!
-Midsommar 2009 med mina absolut bästa vänner + Fanny :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0