Tisdag 10 Augusti


Är hemma en liten sväng nu bara.
Men ska berätta om vad som hände vid ett-tiden.

Nrj har ett morgon program där två killar som heter Knappen och Hakim ringer
till folk och luras. Då har såklart Rickard skickat ett mejl igår kväll till dom om att dom
ska lura mig med min hals (jag var hos läkarn i fredags) så då ringer dom och säger att dom
kommer från vårldcentralen och jag har fått tabletterna Omeprazol (vilket dom heter)
Så jag svara ja det heter dom.
Nrj - Du har fått tabletter för halsbräna som ska hjälpa magen vid stress, men efter
några prover så märker vi att det inte alls är därför. Du har små hår i halsen som irriterar
och det kan komma om man äter mycket majsprodukter, äter du mycket majsprodukter?
Jag - Tacochips och majkolvar äter jag ju.
Nrj- okej för snart kommer du att hosta upp små hårbollar( jag tyckte det lär fruktansvärt äckligt men trovärdigt)
Jag- oj aha ..
Nrj - Du kommer börja hosta upp hårbollar som en liten.. en liten k.... (så börjar någon skratta och då
fattar jag lite att det kanske är på skoj!)

Men jag kommer lägga upp länk på det när det kommer upp på deras hemsida så får ni höra mig bli jätte lurad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0