Torsdag 19 Augusti



Usch är nästan säker på att jag har urinvägsinfektion för det gör så förbaskat ont
när jag kissar och jag kissar 700000 gånger per dag, men jag är för rädd för att
ringa doktorn, haha. jag hatar att gå till doktorn, kan se de framför mig att dom inte
vet vad det är för någon syntom jag fått och så får jag sitta i en gynekolog stol haha.

Nej men jag läste på internet att det oftast går bort av sig själv och man ska dricka mycket
vatten och juice och kissa mycket. Får väll ringa om det inte är bättre imorgon.

Dom två senaste nätterna har jag vaknat 100 gånger av att jag har haft jätte ont i magen och
varit jätte kissenödig :(        så typsikt att det ska hända när jag är ledig och ska sova ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0