Fråga 12 - Mina rädslor



1. Mörkrädd
Jag har alltid varit mörkrädd, när jag var liten sov jag med öppen dörr och en lampa tänt hela tiden
men det har jag slutat med nu, men jag hatar att vara ute själv när det är mörkt. Ett exempel på
det är när jag gick till jobbet idag 06.45, det var jätte mörkt ute och jag var livrädd, kollar bak stup i kvarten!

2. Höjdrädd
Jag är inte höjdrädd när jag kollar ut genom ett fönster, men om jag står på en balkong och kollar ner!
I början var jag rädd för att stå på min egna balkong som är på andra våningen men nu så är det lugnt.
Men går jag en trappa upp och kollar ut på min grannes balkong så tycker jag det är en stor skillnad!
Och jag hatar att åka i Lisebergs rulltrappa! Då känner jag hur benen skakar..

3. Spindlar
Dom är både äckliga och otäcka!! Skriker så fort jag ser någon även om jag vet att dom är ''snälla''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0