Fredag 24 December


Hejsan!

Har fått jätte fina julklappar, men kankse lägger upp bilder på det imorgon, tycker det känns lite skrytigt
men jag vet att jag själv tycker det är kul att se vad andra har fått.
Just nu kollar jag, mamma och pappa på filmen Tomten är far till alla barnen, sett filmen tusen gånger men den
är bra! Imorgon så kommer släkten på pappas sida hit plus mormor och Claes, det blir visst hela släkten när jag tänker efter, haha!

Hoppas ni har haft en bra jul, för det har jag!

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Hehe.. den filmen är bra! =)

Kul att du blev nöjd med dina klappar! =)



Skulle du vilja bli fotad en dag av mig?

Kramar

2010-12-25 @ 09:35:16
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0