Måndag 13 December


Nu har jag hunnit med en 20-minutare på solariumet, vilket behövdes!!
Somna direkt och vaknar efter 20 minuter när det piper, underbart att slippa ligga där
och vara rastlös, men det kändes som om jag hade solat i ungefär 5 minuter, så jag var rätt
borta när jag vaknade.

Men när jag kom hem så hade posten kommit, och årets första julkort!
Från min kusin,hennes sambo och deras son som bor i England.
Min kusin och hennes son kommer till Sverige i februari tror jag, ska bli så roligt!


Visst är tomten söt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi vår lilla busiga tomte! Japp i februari kommer vi :D kram kram

2010-12-14 @ 13:54:40
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0