Torsdag 23 December


Så nu har jag kommit hem från mitt andra 100-års kalas i mitt liv.
Kan inte påstå att detta  var roligt, tanten kommer inte ihåg någon av oss släktingar på mammas sida..

Nu är skinkan i ugnen och alla klappar (för min del) är köpta, sen är pappa iväg på stan nu och ränner!
Vad vi gjorde på resebyrån förut var att vi bokade en resa till våren, och vilken tur vi hade!!
Vi hade kollat på olika hotell i Alanya men när vi kollade igårkväll så var nästan alla uppbokade det datumet vi ville åka, men det fanns ett hotell som vi hade kollat på som hade fyra dubbelrum kvar, och när vi bokade så fanns det bara två kvar, vilken tur, för vi behövde två dubbelrum eftersom att vi är fyra tjejkompisar som åker.

300 m från stranden
100 m från stan

Längtar så!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0