Torsdag 30 December


Hej bloggen.

Nu är det nästan slut på sista dagen för iår, eller räknas morgondagen som den sista?
Strunt sanmma, jag har varit med Cornelia och Fanny, färgat Fannys blonda hår brunt! jätte fint.
Men... Jag fick färg på min nya tröja som jag visade upp igår :( ... 

Annars idag så gick jag upp tidigt för att gå till gymmet, mina gympaskor har gått sönder nu med!
Så hårt tränar jag, eller inte hahah.. Men jag måste fixa nya för dom är trasiga i hälarna.
Sen hängde jag med upp till Ronja och åt frukost (hon var med på gymmet) och efter det var jag med mamma och lillebror på stan. Fick med mig ett par jätte sköna byxor som jag kan visa imorgon.

Nu ska jag sova.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0