Fråga 13 - Något jag älskar



Jag älskar många saker, Att resa, min familj, när man ser på kontot och man har mer pengar än vad man trodde,
första dagen på sommarlovet m.m.

Men resa framförallt. Tycker det är jätte roligt att besöka platser man aldrig varit på (helst utomlands).
Sola och bada på fina vita stränder med turkost blått vatten :D Speciellt Thailand..

Här har jag varit utomlands:

Danmark
Norge
Finland
Tyskland
Tjeckien
Mallorca  2 gånger
Turkiet  2 gånger
Cypern
Thailand 3 gånger

Har faktiskt varit i Saudiarabien i 6 timmar ungefär, haha! och åkt bil i Polen en liten stund..


Första gången vi var i Thailand så fick vi byta hotell en månad innan vi skulle
åka, för det var då Tsunami förstörde allt, men detta hotell bodde vi på då!
Ett litet med mysigt. Ligger i Rayong


Andra gången vi var i Thailand så bodde vi på det här hotellet
i Patong(där tsunamin inträffade) men då hade dom byggt upp allt
igen, och i Patong är det mer turister, om man jämnför med Rayong



Den tredje gången vi var i Thailand bodde vi här.
Detta hotell var störst och det bästa jag har varit på i Patong.


Saknar det så, skulle jätte gärna åka tillbaka nu med detsamma :)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjeckien da haha

2010-12-13 @ 20:37:31
Postat av: Josephine Legendi

Just de ja!!

2010-12-14 @ 15:05:07
URL: http://legendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0