Fråga 1 - Presenter mig själv



Namn: Karin Josephine Legendi

Karin heter jag i mellannamn, det är från min gammelmormor som tyvärr dog i somras, men hon blev 102 år och skulle fylla 103 år samma månad som hon dog, om jag inte minns helt fel.

Legendi heter jag i efternamn, det är från min pappas sida, och kommer i från Ungern, farfar flyttade till Sverige när det var krig. Jag är jätte stolt över mitt efternamn, tycker jätte mycket om det och kommer aldrig byta!

Jag fyller år den 23 September, men skulle egentligen vara född den 8 Oktober. Jag är både jungfru och Vågen eftersom jag är olika i varje tidning..
Jag är 159 cm lång och min skostorlek är 35-36.

För två års sen så flyttade jag och min familj för första gången, vi bodde i ett radhus här i Mariestad och där bodde jag från att jag föddes tills jag blev 16. Ibland så saknar jag det stället, allt var nytt och fint (Vi renoverade väldigt mycket) och jag hade världens bästa granne som även är min bästa kompis - Ronja Ojala.

Jag har en liten släkt, 4 kusiner, mormor, farfar, farbror, faster. Sen har mormor och farfar varsin sambo.

Jag föddes med svart och jätte mycket hår, sen blev det ljusare och nu har jag färgat håret i fem år.
Jag passar verkligen inte i blond hår!!
När jag var mindre var jag jätte slarvig men jag tycker själv att jag har blivit bättre.

Jag är ingen sporttjej, men jag har dansat i några år, gått i brottning i något år och även spelat badminton och fotboll. Sen så spelade jag fiol i 3 år men jag tyckte det var jätte tråkigt.

Så nu var jag klar, är det något ni vill veta så kommentera gärna !



Liten med svart hår, och farfar
Dansar
med farfar
Spelar fiol med min bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0