Tisdag 27 Juli


Hejsan!

Nu är jag hemma från min ''tältsemester'' med familjen + Rickard!
Det var väldigt skönt att komma bort i några dagar även om man vill tillbaka.
Varför vi sov i tält när vi har husvagn är för att den är uppställd på en säsongsplats
och det vore ju jätte jobbigt och riva ner allt för några nätter, men tält gick bra det med även
om jag vaknade av att jag frös..

Lördagen när vi kom fram så var det jätte fint väder så vi började med att bada
och sedan satte oss på några klippor och grilla, Men när vi vakna så regnade de nästan hela söndagen
var på upphåll på kvällen/natten, så det var en perfekt dag för lite shopping och mysiga fik
Måndagen var det klarblå himmel och strålande sol så då åkte vi över till smögen bryggorna för
bad och mat.
Idag så åkte vi rätt tidigt för att åka till Torp köpcenter :)

Lördag

Lördag

Lördag

Lördag

Lördag

Lördag

En regning söndag..

Tisdag - packa ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0