Torsdag 8 Juli


Hejsan!
Idag var det riktigt segt på dagiset.. nästan alla barn är på semester.
Men tänk imorgon har vi på min avdelning inga barn så jag ska få vara på en
annan avdelning.
Efter jobbet så kom jag hem och åt, och nästan direkt så ringde Julia och fråga fall
jag ville med henne och hennes två kompisar och spela minigolf, visst ville jag det och
självklart så vann jag ;)
Efter det åkte vi till mcdonalds och åt.

Nu väntar jag på duschen efter mamma och sen kommer Rickard.
Sista dagen på dagiset imorgon, whiiiiho :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det gör inget att ni också skickat Barbapapa kläder - de är ju de finaste han har! :D Dubbel uppsättning blir jättebra det, för han lyckas alltid med att blöta ner dem på något sätt inom ett par timmar i alla fall. Nu kan han vara fin hela dagen! xx

2010-07-10 @ 10:41:26
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0