Torsdag 10 Juni


Sorry för min dåliga uppdatering, men jag har haft fullt upp! då menar jag fullt upp!!
Nu är klockan 23.40 och jag ska upp om 6 timmar, ska till Louise på champangefrukost
där kommer vi vara 40 pers..
Alla har lagt 20kr/var som vi har köpt frallor och frukost för så det kommer bli perfekt!

Idag efter skolavslutningen så åkte vi tjejor till Valentino och åt, sen till Louise,
Vi plockade björkris och fixade cyklarna, satte upp partytält m.m

Imorgon kommer jag inte hinna blogga något heller, för då är det party hela dagen lång :)!

En bild från Louise i Tisdags :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hade du kul som utkastare? Hoppas att det gick bättre för dig än för mig, gjorde världens vurpa utanför Sparbanken och skrapade upp hela knät! Men vad gjorde det, jag blev full och glad ändå ;)

2010-06-12 @ 16:43:28
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0