Måndag 1 Mars

Efter två år så tänkte jag skriva av mig lite, även om ingen kommer läsa.
För det första så har jag inget intressantare liv en någon annan och för det andra så kommer det nog bli långa uppehåll mellan inläggen, men skit samma jag kan ju testa.
Min kusin som bor i England fråga fall jag hade någon blogg så hon kunde kolla vad jag gör om dagarna men då hade jag inte det men nu så! Hon heter Linnea och detta är hennes blogg www.barbalin.blogg.se

Fredag
- Först skola, men det var en kort och skön dag. Sen vid sju på kvällen så gick jag mamma, pappa och rickard ut och åt. Min lillebror kunde inte hänga med för han var på avskedsfest för några tyskar: En tysk vid namn Benjamin bodde hos oss, konstig kille.

Lördag - Gick upp tidigt för jag och Rickard skulle till Göteborg, När vi skulle hoppa på 500 bussen till skövde så hitta jag min snodda cykel på busstation. Himla glad blev jag :D I göteborg hitta jag lite kläder och så, senare på kvällen blev det party. Förfest hos Sofi och sen till Mbk-stugan. Rolig kväll !

Söndag - slappardag

Och idag har jag inte gjort någonting mer än att färgat min lillebrors hår.

                                                                  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för länken :) Jag kommer följa din blogg, hur sällan du än uppdaterar! x

2010-03-05 @ 16:49:09
URL: http://barbalin.blogg.se/
Postat av: adam

sötnos (A)<3

2010-03-14 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0