Måndag 15 Mars

Hejsan!

Idag har jag var nyttig minsann, Var och träna på Nautilus med Nicolina och vi bestämde att ikväll ska vi ha filmkväll, istället för att äta godis ska vi köpa gurka och morötter och dippa i en god dipp och så blir det loka till det ;)!

Imorgon ska jag och min klass åka till Karlstad, Vi håller på med låtsas företag i skolan och imorgon ska vi ställa upp våra montrar i ett kultur hus.
Det kommer vara massa mer Handelsklasser som har ställt upp sina låtsas företag.
Kommer folk från Danmark!
Man kan vinna pris för finast monter och bäst säljare.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och ta på mig myskläderna för en filmkväll med Nicolina och Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: Adaaaam

vilken blogg alltså, kommer alltid följa denna. underbart(: <333333

2010-03-16 @ 00:34:21
Postat av: Anette

Hejsan!! Har precis hittat till din blogg. Vill bara säga att den är jättebra. Kommer kika in här igen Kram Anette

2010-03-16 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0