Söndag 14 mars

Hej.
Har vart en väldigt seg dag, men jag vaknade upp med min favorit!
Just nu kollar jag på ballar av stål - ett väldigt roligt program enligt mig
I helgen har jag:

Fredags- Var med Rickard och sen på kvällen åkte jag hem till Louise och var med flickorna.

Lördags- Min lillebror kom hem från Tyskland så jag var hemma på dagen men på kvällen hade Louise party. Himla kul, fast det kom lite väl mycket folk. Men då hjälptes vi åt att köra bort dom oinbjudna..

Söndag- Inte hänt något som sagt.

Föresten var det nog sista gången jag kolla på melodifestivalen, Att Anna vann tyckte jag inte om, jag hade hoppats på Darin eller Erik :)



                                                  Darin                   Erik
                                           

Kommentarer
Postat av: adam

vet hur det känns <3

2010-03-14 @ 22:52:09
Postat av: adam

nästa helg får du spendera med mig...

2010-03-14 @ 22:59:35
Postat av: jenlen

Hej! va kul att du skaffat blogg nu :) haft den länge?



tycker också darin, inte anna :/

2010-03-15 @ 09:17:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Okej då har du haft den ett bra tag då :)

2010-03-15 @ 13:26:22
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0