Torsdag 25 Mars

Hej!
Idag är en sån där dag jag är väldigt glad, kan de bero på att jag fått pengar?
Efter 4 idag så åkte jag, mamma och pappa till Skövde, Hittade inte något speciellt direkt
mer än skoooor!
Jag älskar skor!
Jag har köpt mig fyra par skor, haha :)


1 - Svarta med silvriga nitar.
2 - Vanliga vita.

3 - Svarta gladiator sandaler med silvriga nitar
4 - Vanliga röda ballerina

Sen köpte jag ett halsband med.

Imorgon är jag kompledig för vi var i Karlstad på en studiedag - gud så skönt :)!
Imorgon är det även 17+ på björnes, men jag hoppar över de.
dom ska tydligen vara hårda med legg och csnkort, men hur svårt är de för dom som är 15år att låna någon äldre? Tråkigt att man inte kan förstå att de är 17 som gäller!

Ne nu ska jag gå och äta varma mackor, sen mysa med min underbara pojke! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0