Tisdag 4 Maj

nu har jag tränat! man känner sig så stolt efterråt!
Kollade på tv samtidigt på gymmet och då kollade jag på förkväll på 4:an
det var med en kille som har vunnit SM guld två gånger i fönsterputsning och
VM guld en gång? Det tyckte jag var en aning knasigt, men det var passande
eftersom jag har putsat fönster på hotellet idag ;)

När jag var liten hade jag problem med mina fötter när jag sprang och
dom hitta aldrig felet, men nu så har jag samma känsla i foten när jag
har sprungit på gymmet två dagar i rad?
Alltså jag har ju sprungit förut och inte fått ont så jag hoppas verkligen att
det inte kommer tillbaka..

Ne nu ska jag duscha och fixa något att äta till mig och min knäppa lillebror
mamma och pappa är i husvagnen idag igen och fixar! Sen ska jag se på
Äntligen hemma :)

jag och lillebror i förtältet i somras, dom coola brillorna är på med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0