Torsdag 18 November



Hej!

Det blev aldrig att jag skrev igår, jag och Ronja tränade inte förens klockan 5.
Då gjorde vi ett gympa pass, för vi tyckte att det lät inte så jobbigt att börja med..
men vi hade fel, och här sitter jag idag med världens träningsvärk..

Nu ska jag göra lite mannagryns gröt och sen ska jag åka och träna. Lika bra nu när man har kommit
in i det lite..

Inatt så hände det en rolig grej!
Rickard sov här och vid 2-tiden så börjar han skrika skit högt så båda vaknar och det första jag
säger är : Gudars skymning! Mitt öra sover. Sen börja vi skratta, för han drömde en hemsk marddröm haha..

Att vara i Thailand nu skulle verkligen inte sitta fel!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0