Måndag 11 Oktober


Så då var det måndag igen, denna dagen går ut på bara plugg..
har spanska prov imorgon som jag inte har tänkt på i helgen så det är verkligen
dags att börja göra det!
Annars idag så börjar Paradise Hotel som jag ska kolla på!

Om helgen
Helgen var jätte trevlig. I lördags så skulle vi ut och äta på resturang på kvällen jag och Ronja
men det var fullt överallt!! Det var ju både ladies night och Grease i Göteborg så det var smock-
fullt. Men vi hittade en Kina resturang där det fanns några platser kvar, kanske inte riktigt vad vi tänkt
oss men det var gott!
Sedan kollade vi på Bio - Tusen gånger starkare, Den var bra men kanske ingen höjdare.
Sen åkte vi hem till Kim och sov. På söndagen sen var det shopping, och de sluta med några påsar var!
Ska lägga upp bilder på det.

Men först lägger jag upp en bild på min söta hund som har ont i örat :(

Kommentarer
Postat av: dajana

vilken sötnos :)

2010-10-12 @ 15:06:02
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0