Söndag 24 Oktober

Hejsan!

Skrev precis klart ett inlägg men då försvann allting! typiskt..
Men det var två dagarsen jag skrev senast, vilket betyder att helgen går fööör fort!
Men det har vart en jätte rolig helg!

Igår så var jag på 18års-fest hos Cornelia, hon bjöd på god mat och tårta. Riktigt kul.
Efter det så åkte hela högen till Statt där det var smockfullt med folk!
Halv 2 så går brandlarmet igång och alla var tvungna att gå ut när brankåren kom men tyvärr
så är det folk som inte förstår det så det tog en timme tills man kunde komma in till garderoben och
hämta sin jacka, jag kan ju säga att det var svinkallt att stå ute i regnet.. förutom det så var det roligt!

Har tagit bilderna från Mimmie.


Cornelia och hennes söta farmor bjöd på dans, har en video på det som kanske kommer upp!


Den sista bilden på Mimmie och mig är tagen inne på Statt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0