Torsdag 14 Oktober



Brevbäran plingade på precis och lämnade ett paket med mina nya
linser som jag har skickat efter! Fick även med lite smink som man kan
prova och kolla fall man gillar, foundationer, concealer, ögonskuggor, eyeliner, läppstift och rouge

Det är ju bara små ''gropar'' med smink i så man kan nog bara använda det 1-2 ggr,
men det kan ju vara kul att testa när man ska ut eller så. Har ju fått en inbjudan till Cornelia
som fyller 18 den 23 oktober.

Annars i helgen så ska jag jobba, men det gör mig ingenting eftersom att det inte händer någor speciellt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! :) Såg att du hade kommenterat min blogg angående starwhite :P Alltså jag har hållt på med den i två veckor och man kan se resultat, men inte sådär jätteöverdrivt som det är på reklamerna :P Sen är det väl olika tänder också men jag har iallafall sett ett litet resultat :)



Man använder det morgon och kväll. Först borstar man tänderna, sen penslar man på den där gelen, och så ska man försöka ha munnen öppen så det inte blandas saliv med gelen, i ungefär 30 sekunder. Sen ska du inte äta eller dricka på 30 minuter :)



Man snurrar på nederdelen för att gelen ska komma ut ur "pennan", men det tar en stund innan den kommer upp, så jag trodde inte min funkade när jag fick den.. Bara så du vet innan man kastar den haha!



Långt svar fick du nu iaf, men hoppas det funkar bra för dej :)!

2010-10-14 @ 16:18:32
URL: http://elinhogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0