Måndag 20 September


Ledsen om jag har varit dålig på att blogga men jag har två anledningar!

1 - Har haft körlektion och teori i tre timmar sammanlagt, sen har jag vart ute och övningskört med mamma.
2 - Jag har fått ett super virus på datan!! Det hela började med att min lillebror låna min data för hans egna
hade krachat eller han hade fått virus på sin, sen när jag får tillbaka den kan jag inte gå in på internet för
det står att jag har virus, även om jag har virus skydd så gick detta igenom, men den lilla snorungen till lillebror
jag har kan inte erkänna att det är hans fel!!! Så nu ska jag formatera om hela datan, vilket även kan vara skönt för då får man bort allt onödig skit. Som tur var han jag spara fotorna på en cd.


Jaja , imorgon ska jag till Skövde och bussen går 08,07 jag och Mimmie ska på UF kick off.
UF står för ung företagsamhet. Vi är registrerade på det genom vårat projektarbete.
Eftersom vi ska sälja det så är det bra om man är registrerad på det!
Hoppas ni förstod vad jag mena :)

Imorgon fyller både Pappa och Mimmie år! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0