Onsdag 22 September


Hejsan!
Har blivit så förskyld över natten, men det passar väl perfekt till min födelsedag
imorgon?.. nej jag hoppas för all del att det gått över tills på fredag! För då är det
PARTY! Var och kollade på stugan precis med Mimmie och Joel, och det lär bli perfekt
mycket större än vad jag hade anat!

På lördag ska jag även jobba, som tur är så är det inte så mycket.
Sen på kvällen ska jag ut, till statt tror jag hehe.

Håller på och letar lite party låtar, ingen som har tips?
Hörde en sån bra låt igår, så tänkte jag att jag skulle vara smart och skriva upp melodin
så skrev jag : Bapirapibapibapbap haha hur tänkte jag då? kommer ju verkligen inte på!


Snart kommer mamma och pappa hem med nya bilen, så längtar lite tills att övningsköra ;)!

Grattis föresten till min pojkvän som klara teori provet! ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

vaad fin jag är :)

2010-09-22 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0