Naglar



Hejsan!

Idag gick jag till Ronja, vi satte oss på deras utegård och ''typ'' solade.
Eftersom att det var molningt så tänkte jag att solen säkert inte tar så mycket men oj vad fel
Dom är snyggare i verkligheten än på bild, var så svårt att få det bra med kameran.jag hade så nu är jag röd som en kräfta på bröstet, har kliat på det nu också så det ser ut som ett
solexsem :/

Har gjort om mina naglar idag hos Melinda, Marie var ledig idag men Melinda är lika bra hon!
Blev jätte nöjd!

Rosa glitter som faller ner på en sida, plus vita prickar.
Dom är snyggare i verkligheten än på bild, var så svårt att få det bra med kameran.

Nu ikväll så ska jag iväg och grilla med några kompisar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0