Måndag 15 Augusti



Halloj!

Har kommit till husvagnen nu eller snarare för en timmes sen!
Vi ska snart äta varma smörgåsar och sen spela yatzy!

Åkte aldrig moppe ut, Rasmus hade visst fotbollsträning så han kunde inte ens hänga med
plus att det skulle aldrig gå att åka i spöregn. Pappa hämtade mig istället men jag ville köra för
det var ett bra tag sen jag körde bil men ångrade mig lite att jag valde att köra! För det första
så såg man inte mycket i regnet och sen b´lev det vattenplaning så det kändes som att hela bilen
skulle slira utanför vägen :s..

Men nu är jag här ändå! Tänkte ladda upp bilder imorgon och visa hur husvagnen och det ser ut :)

Lite uttråkad kanske??

http://vovve.net/Korykancha/
Ps. Mormor, klicka på länken över (den lila), du behöver inte dubbelklicka utan klicka en gång
så kan du höra av dig när du läst lite. Man kan ju kolla lite bara, det skadar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0