Dag 1



Mitt namn är Karin Josephine Legendi.

Föddes den 23 september 1992 på BB i Skövde.
Jag var en väldigt snäll liten bebis med massa svart hår.
Mina första kompisar var Mimmie, Cecilia och Ronja.

Ronja har jag bott granne med i 16 år, det var jätte roligt att ha sin bästa kompis bara
några meter bort.

När jag var 3 år fick jag en lillebror, han var inte lika lugn som jag var när jag var liten.
Vi gick på samma dagis och satt med varandra när det var frukost/lunch på dagis tills dom
fick sära på oss för att jag lekte ''mamma'' till Rasmus.
Sen har jag gått på FlitigaLisans skola, Tunaholms och Vadsbogymnasiet.

Det som har förändrats sen förra året är att jag har flyttat ännu en gång, till en lägenhet
jag trivs bättre i, lite finare än förra. Tråkigt nog så gillade jag läget bättre där jag bodde sist.
Vi har tyvärr förlorat våran lilla vovve som betydde hur mycket som helst! men vi har även fått
en ny lite godig som också betyder hur mycket som helst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0