Dag 9



Döper om det till mitt syskon istället.

Namn : Rasmus Robert Janos Legendi

Rasmus heter han i förnamn, Robert heter han i andranamn, (min pappa heter Robert) Janos heter han också i andranamn (min farfar heter Janos) och Legendi i
efternamn.

Han är född den 8 augusti 1995, samma dag som han var beräknad. När han var liten var han busig men känslig.
Sa man något dumt till han så börja han gråta, eller om mamma skällde lite lätt på han så börjar han gråta, eller när hans kompis pekade finger till hans hamster så började han gråta, haha..

Jag tycker han är jätte snäll, men jag kan bli jätteförbannad på han också!!
Han sover lika djup som en björn när den har gått i ide, jag skojar inte
Mamma kan dammsuga i hans rum samtidigt som han ligger och sover utan att han vaknar haha..
Sen så har han svårt att medge att han har fel, då ska han komma på en massa dåliga ursäkter som ingen går på..

Han har nu börjat gymnasiet, omvårdnadsprogramet och vill bli polis när han blir äldre!

Men jag var inte heller så snäll mot honom när han var liten, när han var nyfödd  så smet jag in i sovrummet när han sov, skulle lyfta honom och tappar han i golvet :( Sen lurade jag honom att jag hade lakritskulor till godis så när han åt en så sa jag sanningen : Det är kanin
bajs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0