Fredag 16 December



Hejsan

Idag har jag varit ledig, har vittnat i Skövde.
Vill inte gå in på vad det handlar om eftersom att det inte är bra att säga för mycket.
Man kan säga att jag var fruktansvärt nervös, fast man egentligen inte behöver vara det.

Hoppas verkligen att den ''misstänkta'' inte blir dömd om han är oskyldig.. Men detta får jag inte veta förens den
23/12, jävligt bra dag att sätta en dom på, dagen före julafton!?

Idag ska jag vara med mina tjejkompisar, ta det lite lugnt.
Imorgon ska jag ha en myskväll med Rickard, vi ska laga mat och kanske kolla på någon film.
Han har ju bott där ett tag nu men ändå har vi bara lagat ''fin middag'' en gång, skandal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0