Tisdag 20 December


Hejsan!

Slutade vid tolv idag och när jag gick hem så kom det snö! :D
Jätte bamse flingor, så jag tog med både kameran och Smilla ut, hon tyckte sådär..

Igår bloggade jag inte pga att jag hade konstant huvudvärk från 15.00 tills jag skulle lägga mig
ungefär, efter tredje alvedonen så släppte det lite. Jag har haft ont i huvudet till och från nu i över
en vecka så på torsdag ska jag till Vårdcentralen City i Skövde, har antagligen migrän så då
får jag nog bara starkare tabletter.

Imorgon ska jag till tandis, lagade ett hål för inte så längesen och nu håller det på att isar
så fort jag dricker varmt eller kallt, dom ska testa att slipa ner det eller så tror dom att jag gnisslar
tänder.. bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0