Julklappar



Julklappar



Detta fick jag från jobbet, lite choklad i korgen och ett presentkort värt 400:- på
bokhandeln, ska köpa mig en bra kokbok och någon mer bok tänkte jag!



Skorna och presentkorten fick jag av Rickard, Skorna ser mer skitiga ut på bild än vad dom är!
Tack älskade pojkvän!


locktång, fick av mamma och pappa

4 gratängformar, fick av mamma och pappa!

Tröja, fick av mamma och pappa!

Golvkandelaber, fick av mamma och pappa!

Vantar, fick av mamma och pappa!

kofta med fläta, fick av mamma och pappa!

Marsipan, fick av tomten ;)

Glittrig tröja, fick av mamma och pappa!

Olja till håret, fick av Ronja!

Guldigt kompisarmband som jag fick av Cecilia! Hon har ett likadant

Pyjamas, fick av lillebror!

Sen fick jag pengar och lotter, vann 50:- ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0