Fredag 18 Februari


Godmorgon

Idag är det fredag, och jag är alltid gladare på fredagar!
Vaknade upp med min lilla vovve brevid mig, sen ville hon ut och gå så då var vi ute och gick.
Jätte fint väder ute, solen skiner men tyvärr är det fortfarande kallt. Nu fick ni en liten väderprognos, haha.

Ikväll ska jag vara med mina kompisar, tror vi ska laga god mat och så! Sen vid ett-tiden inatt så ska jag
åka till Töreboda och hämta pappa, han ska på herrmiddag med sina kompisar.

Imorgon ska jag jobba så skriver när jag kommer hem från jobbet :)

Hon är inte så rosa som hon ser ut på bilden, men nu kan hon iallafall titta utan att hon
bara ser en massa hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0