Lördag 19 Februari


Godmorgon typ?

Sov ungefär tre timmar sammanlagt inatt sen jobbade jag i fyra timmar men när jag kom hem
så slängde jag mig ner i sängen och somnade bums!! Vaknar tre timmar senare och ja, nu sitter
jag här :)

Igår så var vi ungefär tio personer som lagade tacos och till efterrätt chokladpudding, det var roligt!
Sen åkte jag och Rickard och hämta pappa i Töreboda, han och hans tre killkompisar har herrmiddag
några gånger om året, sätter poäng och lägger lite pengar i ett kuvert, typ som halv åtta hos mig.


Idag vet jag inte vad jag ska göra, skulle vara skönt med en hemma kväll med mamma och pappa :D

Thailand för ca. två årsen! Vill tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0