Måndag 21 Februari


Hej igen!

Nu har jag tränat och kommit hem, jäklar vad kallt det är ute! Om det blir för varmt för isbjörnarna kan dom
flytta hit vetja..

Kollar just nu på familjen annorlunda och tänker på hur jobbigt det måste var med 8-10 ungar, jag
skulle gått in i väggen för längesen.

En annan sak jag kan meddela om, har jag berättat om våran nya turismlärare som skryter om allt?
Att han kan fixa jobb åt oss utomland för han får jämt som han vill, han har rätt kontakter m.m..
En i min klass har hittat en facebook sida om honom som hans tidigare elever har gjort där det står att han
ljuger om precis allt! Då har en annan man från Mariestad som tidigare jobbat med honom skrivit att han tycker
synd om den nya klassen på Vadsbogymnasiet han har hand om som han lurar.. Jaja tar honom med en nypa salt.

Fick en kommentar från Tele2, klagade på att det tog så lång tid att få internet vilket jag tycker är dåligt
men nu när vi har fått det så funkar det bra, än så länge :)

Vill till varmare länder, thailand+brun vore inte helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0