Onsdag 16 Februari


Godmorgon!

Vaknade redan vid nio idag, jätte pigg!
Ska snart gå ner och äta lite frukost men först ska jag tvinga upp min lillebror, han ska gå ut med Molly!
Vid fyra idag så ska jag åka och hämta mamma på hennes jobb, vi ska till Korsberga och trimma min lilla
vovve, ska ta före/efter kort för hon ser alltid så liten ut efter hon har klippt sig :)

Idag kommer äntligen Tele2 och ska fixa vårat internet, tagit två veckor!! Så kasst.
Vi har ringt och skällt på dom flera gånger men dom skyller på olika saker varje gång, nyss var det stormen
som var för en vecka sen, men vi har haft problem i två veckor så den gick vi inte på..

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Josephine,



Vi på Tele2 hoppas att internetuppkopplingen fungerar för dig nu och beklagar eventuella problem detta orsakat för er.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-21 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0