Onsdag 9 Februari


Igår så var jag, Cornelia och Ronja (Fanny var med en liten stund också) hemma hos Ronja.
Vi spelade ett kortspel som heter: Neger och president, men vi kom på lite eget!
Varje gång man förlorade så blev man målad i ansiktet.
Eftersom att jag förlora så blev jag målad sju gånger i ansiktet!
Cornelia förlorade fem gånger.
Ronja förlorade fyra gånger.

Första gången man förlorade så fick man en: H-mustach
Andra gången man förlorade så fick man ett: HarryPotter ärr
Trejde gången man förlorade så fick man: Glasögon
Fjärde gången man förlorade så fick man: Skägg-stubb
Femte gången man förlorade så fick man: Ihopväxta ögonbryn
Sjätte gången man förlorade så fick man: En leverfläck över munnen
Sjunde gången man förlorade så fick man: Polysonger som växer ihop med skägg-stubben


Kommentarer
Postat av: AB PW

jag och Olivia håller i ett gympapass ungefär fast det är ett UF då :)

2011-02-09 @ 22:38:18
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0