Onsdag 9 Februari


Hejsan!

Har fortfarande inte fått något internet..Så jag sitter med iphone internet men har redan överskridit
den internettaxan så det går ännu segare nu!

Har varit i skolan idag från elva till två, jag och Mimmie bokförde 2010 och det var mycket svårare än vad
vi trodde, otroligt tråkigt också.

Nu ska jag dissa en affär här i stan och det är Järnia, dom ville sponsra mitt och Mimmies projektarbete med
350:- för att få deras logga i almanackan, när vi lämnade första fakturan till dom så fick vi aldrig in några pengar, så vi gick dit och frågade varför för det står klart och tydligt på fakturan: Betalas inom 10 dagar. Dom hade slarvat bort fakturan var svaret. Så vi gav dom en ny i början av året men har fortfarande inte fått in pengarna, så vi ringde igår och frågade varför? Dom sa: Nej vi har inte fått två fakturer eller isånnafall så var dom inte riktiga!? GAAH jag blir galen på det, jag menar 350:- för en affär är inte mycket. Men vi ger oss inte!


Kommentarer
Postat av: AB PW

shit vad dåligt :S !

2011-02-09 @ 21:53:16
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0